تهویه مطبوع

بهترین اسپلیت برای شیراز

بهترین اسپلیت برای شیراز کدام است

انتخاب اسپلیت مناسب شیراز

چگونه بهترین اسپلیت برای آب و هوای شیراز را بشناسیم

مناسب شیراز کدام اسپلیت میباشد

گزینه های مناسب شیراز

شیراز اسپلیت

در این مقاله سعی دارم تا شما را در راستای انتخاب هر چه بهتر سیستم تهویه مطبوع اسپلیت راهنمایی کنم با ما همراه باشید

مصرف برق

اول از هر کاری باید از هزینه برق مصرفی و همینطور محاسبه قیمت برق مصرفی در شهر خود مطلع شوید،چرا که بسیار افرادی هستند که اقدام به خرید اسپلیت در رده مصرف انرژی بالا خریداری نموده، اما به محض رویت اولین قبض برق از خرید خود پشیمان شده اند و فقط در ساعاتی از فصل گرما اقدام به روشن کردن اسپلیت خود میکنند.

نوع کلاس آب و هوایی

بعد از محاسبه نرخ برق اصلی ترین مسئله در انتخاب بهترین اسپلیت برای شیراز کلاس آب و هوایی (Type cooling) اسپلیت میباشد که بر روی برچسب انرژی اسپلیت قید شده است .

برچسب انرژی
برچسب انرژی

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید کلاس آب و هوایی این نوع اسپلیت معتدله میباشد. این بدان معناست که نمونه از اسپلیت فقط مخصوص آب و هوای معتدله طراحی شده است.

راندمان اسپلیت

یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب بهترین اسپلیت برای شیراز EER اسپلیت میباشد.که تاثیر مستقیم بر قبض برق مصرفی شما دارد.(Energy efficiency) کلاس بهره وری انرژی میباشد که نسبت مستقیم به تبدیل انرژی از مغناطیسی به انرژی سرمایش(جذب گرمایش) دارد.هر چه این عدد کمتر باشد بازده بهتری اسپلیت شما دارد.

انتخاب ظرفیت مناسب

از دیگر عوامل موثردر انتخاب بهترین اسپلیت برای شیراز انتخاب صحیح ظرفیت یا (cooling capacity) میباشد که به مقدار جذب گرما از محیط یا همان سرمایش بر اساس BTUh برساعت میباشد.چه بسا دوستانی را دیده ام که طی مسافرت به مناطق جنوبی کشور اقدام به خرید اسپلیت نموده اند اما متاسفانه مناسب محیط نبوده و گلایه گذار بودند که این برند اصلا خوب نیست پس این نکته بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین این چنین میتوان نتیجه گرفت که هر برندی که عوامل بالا در زمان خرید لحاظ نگردد قطعا شما را ناراضی از خرید میکند.

در آخر: بهترین اسپلیت برای شیراز کدام است

تراست

از آنجایی که اسپلیت تراست زیر نظر شرکت بزرگی فعالیت میکنند پس هیج جای تردیدی در خرید برای مشتری با داشتن گارانتی 5 ساله تعویض کمپرسور و 18 ماهه قطعات نمیگذارد و پیشنهاد بنده به افرادی که دنبال بهترین اسپلیت برای شیراز میگردند اسپلیتهای اینورتر تراست میباشد که شما میتوانید با خیالی راحت از مصرف برق و کارکرد دستگاه در طول فصل گرما فقط با زدن دکمه(on/off) از سیستم تهویه مطبوع خود لذت ببرید.

گری

و دیگر انتخاب پیش روی شما همشهریان عزیز اسپلیت گری میباشد که در کنار دیگر رقبایش به آرامی جای خود را بین مردم باز کرده با قیمتی تا حد کمی مناسبتر.و پیشنهاد من به همشهریانم طی نصب و راه اندازی و تعمیرات مختلف گری به این نتیجه رسیده ام که اسپلیت گری مدل اس فور(GREE S4 matic) بهترین انتخاب بین دیگر مدل های گری مانند کیوفور ماتیک و اکسنت میباشد.به چند دلیل:

  1. از گاز R410 در سیکل تبرید این نوع استفاده شده است.
  2. مصرف برق به نسبت کمتری در مقابل مدلهای کیو فور و جی فو و پاور دارد.
  3. در ظرفیتهای واقعی ارائه میشود و مانند مدل اکسنت ظرفیت آن تقلبی نمیباشد.
  4. همراه اسپلیت،5 متر کابل و لوله و مهره میباشد که در حال حاضر قیمت این محتویات حدود یک ملیون میشود.
  5. در مقایسه با اسپلیت مدل سر سخت کیو فور تقریبا ضعیفتر است که نیازی به همچین مدلی در شیراز نمیباشد چرا که کلاس آب و هوایی اسپلیت کیو فور حاره ای و کلاس آب و هوایی اسپلیت اس فور معتدله است

جهت استعلام قیمت محصولات https://shirazspilet.ir/

با تشکر میرزایی

3 فکر در مورد “ بهترین اسپلیت برای شیراز

  1. profile avatar سعید گفت:

    Hi, very very good

  2. profile avatar حمید گفت:

    عالی بود

    1. profile avatar مدیریت گفت:

      ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *